კომუნიკაციების კომისიის
ინფორმაციით, 2025 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო
მაუწყებლების ჯამურმა კომერციულმა სარეკლამო შემოსავალმა 16.4
მილიონი ლარი შეადგინა, რაც 2024 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით,
5%-ით მეტია.
კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14.8 მილიონი ლარი მიიღეს მხოლოდ ტელევიზიებმა, რაც წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით 5.7%-ით მეტია.
მიმდინარე წლის იანვარ-მარტში სატელევიზიო კომერციული
სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი - 6.1 მილიონი ლარი
[41.2%] კვლავ „ტელეიმედს” ჰქონდა, რაც გასული წლის იმავე
პერიოდთან შედარებით 0.8 მილიონი ლარით მეტია.
- უცვლელი დარჩა „რუსთავი 2“-ის (მედია ჰოლდინგი) კომერციული შემოსავალი და 2024 წლის I კვარტლის მსგავსად, კვლავ 1.8 მილიონი ლარი შეადგინა.
- 0.2 მილიონი ლარით გაიზარდა „პოსტვ“-ის შემოსავალი და 1.7 მილიონ ლარს გაუტოლდა.
- 0.8 მილიონით გაიზარდა „ფორმულას“ კომერციული შემოსავალი და 2025 წლის I კვარტალში 1.5 მილიონი ლარი შეადგინა.
- წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 0.4 მილიონი ლარით მეტი მიიღო „ტელეკომპანია პირველმა“, რომლის სარეკლამო შემოსავალმაც 1.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
- 0.3 მილიონი ლარით გაიზარდა და მიმდინარე წლის I კვარტალში 0.4 მილიონ ლარს გაუტოლდა „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ სარეკლამო შემოსავალი.
- წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, ორჯერ გაიზარდა „სილქნეტის“ შემოსავალი და 0.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
- „პალიტრანიუსის“ შემთხვევაში კი, მათი კომერციული შემოსავალი არ შეცვლილა და 0.1 მილიონი ლარი იყო.
- უცვლელი დარჩა „ბი ემ ჯი“-სა და „ჯი-დი-ეს თი-ვი“-ის კომერციული შემოსავლები და 2025 წლის პირველ კვარტალში „ბი ემ ჯი“-ის შემოსავალი ისევ 0.8 მილიონ ლარი იყო, „ჯი-დი-ეს თი-ვი“-ის შემთხვევაში კი კვლავ 0.4 მილიონ ლარს უდრიდა.
- რაც შეეხება რადიომაუწყებლებს, 2025 წლის პირველ კვარტალში მათ მიერ მიღებული სარეკლამო შემოსავალი, 2024 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 1.1%-ით გაიზარდა და 1.7 მილიონი ლარი შეადგინა, საიდანაც 89% პირდაპირ რეკლამაზე, ხოლო დანარჩენი 11% სპონსორობაზე მოდიოდა.
კომერციული სარეკლამო შემოსავალი კომერციულ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, ტელეშოპინგსა და კომერციულ განცხადებებს მოიცავს.
2024 წლის ოთხივე კვარტალში მიღებულ სარეკლამო
შემოსავლებთან დაკავშირებით, იხილეთ „მედიაჩეკერის“ მასალები:
- 2024 წლის პირველ კვარტალში ტელე-რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი 15.6 მილიონი ლარია
- 2024 წლის II კვარტალში სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი - 6 მილიონი ლარი კვლავ „იმედმა“ მიიღო
- 2024 წლის III კვარტალში სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი - 5.6 მილიონი ლარი კვლავ „იმედმა“ მიიღო
- 2024 წლის IV კვარტალში კომერციული სარეკლამო შემოსავლების თითქმის მესამედი „იმედმა“ მიიღო