2025 წლის I კვარტალში სარეკლამო შემოსავლების 41,2% „იმედმა“ მიიღო
16.05.2025



კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2025 წლის I კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამურმა კომერციულმა სარეკლამო შემოსავალმა 16.4  მილიონი ლარი შეადგინა, რაც 2024 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 5%-ით მეტია. 

კომერციული სარეკლამო შემოსავლებიდან 14.8 მილიონი ლარი მიიღეს მხოლოდ ტელევიზიებმა, რაც წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით 5.7%-ით მეტია.

მიმდინარე წლის იანვარ-მარტში სატელევიზიო კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი - 6.1 მილიონი ლარი [41.2%]  კვლავ „ტელეიმედს” ჰქონდა, რაც გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 0.8 მილიონი ლარით მეტია. 

  • უცვლელი დარჩა „რუსთავი 2“-ის (მედია ჰოლდინგი) კომერციული შემოსავალი და 2024 წლის I კვარტლის მსგავსად, კვლავ 1.8 მილიონი ლარი შეადგინა. 
  • 0.2 მილიონი ლარით გაიზარდა „პოსტვ“-ის შემოსავალი და 1.7 მილიონ ლარს გაუტოლდა. 
  • 0.8 მილიონით გაიზარდა „ფორმულას“ კომერციული შემოსავალი და 2025 წლის I კვარტალში 1.5 მილიონი ლარი შეადგინა. 
  • წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, 0.4 მილიონი ლარით მეტი მიიღო „ტელეკომპანია პირველმა“, რომლის სარეკლამო შემოსავალმაც 1.2 მილიონი ლარი შეადგინა.
  • 0.3 მილიონი ლარით გაიზარდა და მიმდინარე წლის I კვარტალში 0.4 მილიონ ლარს გაუტოლდა „საზოგადოებრივი მაუწყებლის“ სარეკლამო შემოსავალი.
  • წინა წლის ამავე პერიოდთან შედარებით, ორჯერ გაიზარდა „სილქნეტის“ შემოსავალი და 0.2 მილიონი ლარი შეადგინა. 
  • „პალიტრანიუსის“ შემთხვევაში კი, მათი კომერციული შემოსავალი არ შეცვლილა და 0.1 მილიონი ლარი იყო.
  • უცვლელი დარჩა „ბი ემ ჯი“-სა და „ჯი-დი-ეს თი-ვი“-ის კომერციული შემოსავლები და 2025 წლის პირველ კვარტალში „ბი ემ ჯი“-ის შემოსავალი ისევ 0.8 მილიონ ლარი იყო, „ჯი-დი-ეს თი-ვი“-ის შემთხვევაში კი კვლავ 0.4 მილიონ ლარს უდრიდა.
  • რაც შეეხება რადიომაუწყებლებს, 2025 წლის პირველ კვარტალში მათ მიერ  მიღებული სარეკლამო შემოსავალი, 2024 წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 1.1%-ით გაიზარდა და 1.7 მილიონი ლარი შეადგინა, საიდანაც 89% პირდაპირ რეკლამაზე, ხოლო დანარჩენი 11% სპონსორობაზე მოდიოდა.

კომერციული სარეკლამო შემოსავალი კომერციულ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, ტელეშოპინგსა და კომერციულ განცხადებებს მოიცავს.

2024 წლის ოთხივე კვარტალში მიღებულ სარეკლამო შემოსავლებთან დაკავშირებით, იხილეთ „მედიაჩეკერის“ მასალები:

კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ

მსგავსი სტატიები

ასევე იხილეთ