კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2025 წლის III კვარტალში ტელევიზიებმა 29.5 მილიონი ლარის კომერციული სარეკლამო შემოსავალი მიიღეს.
სატელევიზიო კომერციული სარეკლამო შემოსავლების ყველაზე დიდი წილი - 14.4 მილიონი ლარი ამ პერიოდშიც ისევ „ტელეიმედს“ ჰქონდა.
ივლისი-სექტემბრის პერიოდში 6.7 მილიონი ლარის კომერციული შემოსავალი მიიღო „რუსთავი 2“-მა. „ჯი-დი-ეს თი-ვის“ სარეკლამო შემოსავალი 2.1 მილიონ ლარს გაუტოლდა, „პოსტვ“-ის კი - 1.9 მილიონს.
მიმდინარე წლის მე-3 კვარტალში 1.4 მილიონი ლარის კომერციული სარეკლამო შემოსავალი მიიღო „ტელეკომპანია პირველმა“, 0.8 მილიონი ლარი კი - „ფორმულამ“.
ივლისი-სექტემბრის პერიოდში 0.2 მილიონი ლარის კომერციული შემოსავალი ჰქონდა „საზოგადოებრივ მაუწყებელს“.
როგორც ComCom-ი წერს, 2025 წლის III კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლების ჯამური კომერციული სარეკლამო შემოსავალი, წინა წლის იმავე პერიოდთან შედარებით, 73.6%-ით გაიზარდა და 31.4 მილიონი ლარი შეადგინა. მხოლოდ ტელევიზიების მიერ მიღებული კომერციული სარეკლამო შემოსავლები კი 85%-ით გაიზარდა და 29.5 მილიონი ლარი შეადგინა.

