2019 წლის ბოლო კვარტალში რეკლამიდან ყველაზე მეტი შემოსავალი "იმედმა" და "რუსთავი 2-მა" მიიღო
21.02.2020
საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის ინფორმაციით, 2019 წლის მეოთხე კვარტალში,  ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა  22,492,308 ლარი შეადგინა.  ამ თანხის ნახევარზე მეტი (დაახლოებით 15 მილიონ ლარამდე), ორ მაუწყებელზე, ტელეკომპანია "იმედსა" და "რუსთავი 2-ზე" მოდის. 

იქვე, კომუნიკაციების კომისია უთითებს, რომ  რუსთავი 2“-მა 2019 წლის მეოთხე კვარტალში გასული წლის იმავე პერიოდთან შედარებით 7,336,934. 00 ლარით ნაკლები სარეკლამო შემოსავალი მიიღო.

სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს.

კომუნიკაციების კომისიის მონაცემებით, 2019 წლის მეოთხე კვარტალში, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მაუწყებლების ჭრილში ასე ნაწილდება:

  • ტელეიმედი - 9,891,702.51 ლარი
  • სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2 – 5,009,224.00 ლარი
  • საზოგადოებრივი მაუწყებელი - 656,171.18 ლარი
  • ტელეკომპანია პირველი - 1,423,321.00 ლარი
  • მთავარი არხი - 2,426,619.30 ლარი
  • სილქნეტი - 614,660.89 ლარი
  • ჯი-დი-ეს თივი - 600,787.79 ლარი
  • სეტანტა ჯორჯია - 277,271.35 ლარი
  • რ.ბ.ჯ. – 143,408.50 ლარი
  • ტვ 25 – 133,989.90 ლარი
  • ტელე-რადიო კომპანია თრიალეთი - 123,235.52 ლარი
  • სტუდია პულსი - 86,964.37 ლარი
  • ქვემო ქართლის ტელე-რადიო კომპანია - 84,860.00 ლარი
  • სტუდია მაესტრო - 118,025.00 ლარი
  • პალიტრა Tv – 158,902.45 ლარი
  • რაგბი ტვ - 96,649.00 ლარი
  • ტელეკომპანია „კავკასია“ – 64,241.13 ლარი
  • ტელერადიოკომპანია რიონი - 47,791.94 ლარი
  • არასამეწარმეო კავშირი ობიექტივი - 70,000.00 ლარი
  • დამოუკიდებელი ტელე-რადიო კომპანია ოდიში - 32,784.75 ლარი
  • სხვა - 431,697.56 ლარი

ავტორი : ნინო ნარიმანიშვილი;
კომენტარი, რომელიც შეიცავს უხამსობას, დისკრედიტაციას, შეურაცხყოფას, ძალადობისკენ მოწოდებას, სიძულვილის ენას, კომერციული ხასიათის რეკლამას, წაიშლება საიტის ადმინისტრაციის მიერ

მსგავსი სტატიები

ასევე იხილეთ